Christian Tour

În prima parte a anului 2014, Christian Tour a desfăşurat, la nivel naţional, campania “Trăieşte vacanţa!”, pentru promovarea conceptului “Family Moments”, în care a inclus resorturi şi destinaţii care să îndeplinească toate exigenţele unei vacanţe în familie, de-a lungul căreia fiecare membru să se poată bucura de ea în stilul său propriu.

Personajele Familiei Suricescu au întruchipat portretul familiei obişnuite, formată din doi părinţi, doi copii şi o soacră, ai cărei membri urmăresc lucruri diferite de la o vacanţă.

Obiectivele pe care le-am urmărit în cadrul campaniei au fost promovarea conceptului, facilitarea interacţionării publicului cu personajele şi identificarea cu acestea și implicit, cu brandul.

O altă campanie în care ne-am implicat este „Înfruntarea destinațiilor” în cadrul căreia am ținut legătura cu bloggerii care au participat la aceasta. Campania a explorat cele mai iubite lucruri despre Turcia și Grecia, prin cuvintele a doi bloggeri naționali. Înfruntările au avut loc prin intermediul a diferite misiuni. La campanie s-au alăturat alți 6 bloggeri care și-au arătat susținerea pentru una dintre cele două țări, crescând, astfel, vizibilitatea campaniei. La finalul acesteia, am monitorizat articolele și menționările online.